2011-05-06
 13:11:32

Ung mamma?!

Lykke sitter på golvet och leker i lugn och ro så jag passar på att slänga ihop ett litet inlägg.
Både idag och igår har vi lugna hemma dagar eftersom vi varit på bvc och hos fabror doktorn.

Igår var vi på Bvc på 15 månaders kontroll. Allt var bra som det alltid är och utslagen har försvunnit.
Vi berätta att om vi ger Lykke 12 månaders välling så ligger hon och gnyr och trycker på magen på nätterna så vi bestämde att vi skulle pröva 6 månaders fullkornsvälling, Bodil berätta att näringsinnehållet är det samma det är bara fullkornsmängden som är mindre.
Lykke växer som en tok, Lykke som innan legat -1 eller -2 ligger nu på +1 när det gäller längden med sina 80 cm, vår långa fina tjej.
När hon satt och prata med mig och Magnus kom vi in på något och hon sa: ja du som är en sådan ung mamma, absolut inte negativt laddat.

Jag är 25 och  ser inte mig själv som en ung mamma utann bara en mamma. Inte för jag tycker det är något fel i att vara en ung mamma.

Nej nu ska vi ge ge oss iväg så bild får in vara utan ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: