2011-06-21
 09:44:48

Detta fält måste fyllas i

I lördags blev det som sagt en liten spontantur till Ullared. Var inte alls mycket folk vilket var otroligt skönt, inga damer som körde in i en. Var nog en av sämsta gångerna jag varit om man tittar på utbudet.
Om man nu ska tänka pojke/ flicka fanns där knappt något fint till tjejer men där fanns massa finns till pojkar i strlk 92 och uppåt. Men det är från gång till gång. Trots att jag inte tyckte jag handlat sådär jätte mkt visade slutsumman på kvittot annorlunda hihi.

Köpte:
Rengställ till Lykke
Våtservetter
Några enkla tröjor i 92
4 bodies i 62
2 par byxor i 62
En sacosäck
amningkudde
2 babyfilter , en till Lykke och en till Bosselina
2 kaninsnutte
Gravid linne
Gravid legging
Strumpor
Kalsonger
Iphoneskal
Massa fotoramar
Lite lite inredning
Saker till hunden
Platspåsar och det där andra tråkiga

Blev inga leksaker till Lykke-Li den här gången eftersom hon fick så mycket nytt höromdagen..









Bilder på lite av det vi köpte


Tradera bodyn kom häromdagen och jag kände att jag lika gärna kunde vara ute den men för 29 kr för en ny body med sturmpor ska man inte klaga



Magnus satte uppe knopparna jag köpte på Nova förra veckan.







Idag ska vi åka hem till Fia i Höör och hälsa på sen efter det tänkte jag åka inom Colorama i Höör och kolla på randiga tapter. Vi ska nämligen gör aom gästrummet till ett lekrum till Lykke och Bosselina.
Hade tänkt mig ett ljusrosa ocj ljusgrönt tema där inne.


Mamma till William och bebis i magen

God förmiddag..

Så skoj att du har köpt den vagnen.När kommer ni få hem den? Vilken färg tog ni?

Är inne på en röd för den var så härlig färg...

Ha en skön tisdag.kram



PUBLICERAT: 2011-06-21, 11:10:26 | URL: http://blondis81.blogg.se/
Sofie

Va?! Var där mer till pojkar än till flickor?! Det har jag aldrig varit med om förr.. någonsin.. någonstans.. :P Härligt :)



En sån sacosäck har Leon me.. Köpte den precis när de kom in i butiken, när Leon låg i magen.. Då slogs folk om dem :P . . . L lyckades roffa åt sig den allra sista .. Fast sen fyllde de på under dagen. :)



PUBLICERAT: 2011-06-21, 21:33:52 | URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: