2011-06-23
 06:12:14

Kollade igenom mina iphone bilder och så p...

img_3660 (MMS)

Kollade igenom mina iphone bilder och så pluttig min älskling var i julas. Nu har jag en 16 månaders som sitter och snackar för fulla muggar bredvid mig i soffan. Lykke vaknade kl 03 inatt med så vid fem gick vi upp. Feber har hon fortfarande men inte lika hög.


Sofie

Det är jättemysigt med husvagn :) så det tycker jag absolut att ni ska satsa på.



Jag börjar jobba den 15 augusti :( .. Vill inte!



PUBLICERAT: 2011-07-10, 23:04:23 | URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/
Sofie

Man kan faktiskt kommentera från mobilen med!.. ;)

hihi, nä det är lugnt.. Jag vet ju att du läser..

Det som stör mig är att där finns typ 200 andra som aldrig har skrivit en kommentar.. Känns lite läskigt.. undrar vad det är för några som läser



Du får se till o blogga lite mer tycker jag :)



PUBLICERAT: 2011-08-02, 21:50:53 | URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/
Therese

Har bebisen kommit än?? :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: