2011-05-09
 08:59:40

Om man vill vara lite fin då?

Igår hade vi bestämt oss för att vi skulle ha en hemmsdag men det blev som i lördags vi blev hila uttråkade, vissa dagar går det bra men andra dagar måste man bara iväg. Hade tänkt att ta en tur till Nova men det blev att åka till center syd då det var en miljon år sedan vi där sist.
 
Var på jakt efter några fina mammakläder, helst klänningar då min mage växer i en himla fart.
Jag kommer nog att hunnit att spricka innan det är dags för förlossningen
Men det finns inget fint någonstans och hälften är samma sen när jag väntade Lykke.
Gick in på hms hemsida och där fanns hmmm INGET, hittade dock en fin klänning men den skulle komma i slutet av 2016. typ



Kossorna är uttsläppa och Lykke säger voff voff varje gång dem går förbi trädgården, försöker för´klara att hon fått det lite om bakfoten men det tycker inte hon..


caroline anslund

Jag har ingen erfarenhet av deras mammakläder men jag tycker asos.com har massor av kläder! Och rea! Följ bara deras storlekstabell så blir det super.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: