2011-05-24
 11:01:55

Dagarna som gått....

Idag skulle jag och Lykke-Li åkt till öppna men Lykke vakande vid nio, tror aldrig det hänt förut.Så vi stannar hemma istället, tycker inte om att stressa iväg när Lykke är med.
Har alltid massa att fixa här hemma så har skrivit en liten underbar lista över vad som ska göras idag i den takt jag känner för. Har tyvärr redan fått foglossning, något som är nytt för mig. Den här graviditeten är redan mkt "värre" än när jag väntade Lykke vilket är sjukt påfrestande .
Gick in i vecka 19 igår , bloggar me rom det sedan.

I fredags var det meningen att jag och Magnus skulle ut och äta och gå på bio, har lite mysig egentid.
Pappa/morfar och syster/moster passade Lykke-Li. Vi åkte in till Lund för att gå på bio men där fanns inte den filmen vi ville se, ville se en skräckis.Så vi gick bara och åt och hade det riktigt mysigt, pratade mest om Lykke-Li och Bosse( h*n i magen)
Lykke som brukar somna runt 19 var fortfarande vaken när vi kan hem och satt och kramades med sin moster.

I lördags kom Björn och Josse på besök så vi grillade och hade mysigt, Wilma badade i ån.













I söndags efter pappa och Björn som sovit över i helgen åkt hem kände jag mig sjukt uttråkad så vi tog en tur till Nova. Hittade skor till hela familjen, kläder till Lykke och en långklänning till mig. Älskar långklänningar och har köpt på mig 5 st den senaste tiden som jag kan ha nu i sommar när bosse växer. Vi träffade Lykkes farfar och hans fru Olla så vi åt lunch med dem innan vi åkte till Svågertorp, ville inom ikea och babyland.

Jag har velat ha baby jogger city select men Magnus har hellre velat ha en babytravel men när vi gick in på babyproffsen och han fick klämma och testköra den så ångrade han sig så det slutade med att vi köpte den.
Så nu står den och väntar på oss tills oktober. Blev en rätt dyr söndag bara för att jag var lite uttråkad haha.




Måndagen får jag berätta om mer i ett annat inlägg för nu har jag tvätt som ska hängas upp




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: