2011-06-03
 16:59:05

Usch

Är sämst på att blogga men att vara mamma till en underbar vilding och gravid med foglossning och lite annat mys gör att jag helt enkelt är död på kvällarna och somnar alltid innan jag ska sätta mig och blogga..

I tisdags tog jag och Lykke en shoppingtur på Nova, handlade lite kläder till lillasyster på lindex och hm, även fast jag har tonvis med babykläder sen Lykke vill jag ha lite nytt till den lille. Även Lykke fick utökat sin sommargarderob med lite kläder från hm och lindex.
Sen tog jag och Lykke en fika på espresso, första gången jag tog en fika själv eller själv var jag ju inte hade Lykke med mig. Efter det åkte vi till Genarp för att häsla på Natta och hennes barn Levi och Lova. På kvällen kom pappa och Frida hem till oss och grillade och åt jordgubbar.

Onsdags: Eftersom både pappa och Frida var ledig så hade de sovit över så vi gick in till Hörby på dagen för att äta lunch på ankis hörna.Himla trevligt ställe med goda pastasallader.
På kvällen åkte jag ,Lykke, Magnus och Frida till Bo ohlosson och köpte leksaker till Lykke.
Blev en docksäng då Lykke alltid bäddar ner Tony och Conny ( hennes favorit dockor), en svart och rött obh nordica kök ( äntligen ett kök som inte var rosa) och super söt liten fem myror är fler än fem elefanter väska.
Lykke är så lycklig över sitt lilla kök, tror aldrig hon legt så mycket och länge med en och samma sak.
Värmer i ens mamma hjärta att se sitt barn så glad.

Torsdag: Frida hade sovit över sen tisdagen. Hela familjen med Frida tog ännu en tur till Nova för att handla Uvbadkläder till Lykke. Efter letat i de flesta affärer hittade vi en riktigt bra inne på p.op
Efter Nova åkte vi upp till Mikael, Jessica och Nellie för lite poolhäng och grillning.  Nellie var himla glad över att få en flickkusin till men blev lite arg när jag inte visste vad flickan skulle heta ännu.

Imorse körde jag hem Frida och efter det tog jag och Lykke en frukost med Malin. Efter frukosten blev det ännu en liten shoppingtur, handla toksöta små mini havaianas till Lykke oc hen söt liten kjol från villervalla.
Måste visa dem små skorna sen , är hos mamma nu så kan inte lägga upp några bilder.
Lykke och jag ska spendera kvällen här eftersom Magnus ska vara hos en kompis ikväll. Mormor och min moster kommer också hit..Så blir en riktig myskväll







KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: