2011-01-16
 12:47:05

Tanten mittemot

I huset mittemot oss bor en gammal söt ganska ensam liten tant. Precis när vi flyttat in tänkte jag en del på henne och undra om hon hennes karl vara ensamma på högtiderna och varför barnen aldrig kom på besök+
Jag har en tedens att oroa mig en del för andra människor och djur tills jag blir helt galen.
Ser jag en katt utomhus utan halsband kan jag ligga vaken på nätterna och undrar om katten fryser nu när den sover utomhus eller om den är hungri, ska jag kanske gå ut och leta och låta den bo i garaget.

Nu tillbaka till tantan, den har söta och ensamma tanten börjar nu gå mej på nerverna då hon iprincip satt upp ett litet läger vid sitt fönster och glor in här så mkt att de börjar bli löjligt. Tittar man tillbaka låtsas hon som de regnar eller så gömmer hon sig bakom gardinen men det hon inte fattar är att bara för att man gömmer huvudet så gömmer man inte den ena axlen.

Så nu har vi börjart demostrera med att dra ner varje gång hon tittar in och lite bättre har de faktiskt blivit.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: