2011-01-12
 06:54:10

Oskar och Ellen

Igår så beställde jag sångpåsen och abc-tavlan till Lykke. Fick någon ide om att jag skulle googla det och tur var de för jag hittade en sida som var mkt billigare än den jag först tänkt beställa på. Abc-tavlan var 250 kr billigare, sånpåsen minns jag inte hur mkt billigare den var..

Lykke är verkligen en liten pappagris nu. Det är ofta hon "väljer" honom före mig nuförtiden och det är med blandade känslor för mej hihi.
Igår när Magnus åkt och jobbat, gick Lykke bort till sovrums dörren peka och sa pappa pappa.
När jag öppnade dörren gick hon bort till hans del av sängen och stor tjöt när han inte var där , kasta sig på golvet och sa pappa pappa pappa och var helt otröstlig.

Nej nu ska dricka upp mitt kaffe och kolla runt efter lite mer presenter



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: