2011-01-14
 08:14:58

Öppna alla dörrar..( äckligt)

Det började i onsdags kväll, jag kände mig enormt uppblåst och mådde lite illa.
När jag var och trände kände jag mig tröttare och mer klumpig än vanlig hihi. Gå och la mig tidigt , vaknade runt 01 och kände att jag skulle kräka och kräkte gjorde jag, la inne på toan och körde vita bussen till en bit in på morgonen. Fick sova några timmar sen samma sak igen fast från alla håll och kanter samtidigt.
Magnus fick panik och öppna alla dörrar och fönster och åkte iväg en stund med Lykke.
Jag tror inte att haft något liknade sen jag var typ 10 år. Sen så igår kväll var det Magnus tur och i morse verkade de var Lykkes tur, min älskade.Dock har Lykke inte haft diarré på 1 1/2 timme nu och sover gott i sitt rum just nu.

Jag känner mig väldigt mycket bättre och tänkte passa på att kolla runt på hikmet.se om jag hittar någon rolig present till Lykke.

I onsdag fick vi äntligen hem den 1 månad försenade julklappen till Lykke.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: