2011-01-24
 10:15:17

Mötet med andra människor..

Jag har som jag tidigare nämnt grymt svårt att släppa tanken på en del saker. Mår någon jag älskar eller någon jag bryr mej mycket om dåligt mår ofta jag dåligt.
Jag har väldigt mycket känslor i mej, jag blir lätt ledsen,arg,glad och rörd. Det finns en del reklamer som jag stor bölar av eftersom där var en söt bebis  osv, ja ni förstår.

Igår stötte jag på en människa som jag inte träffat innan men mötet med honom berörde mej något otroligt, vi växla bara några få ord och inte mer men det var något med honom som fick mej att bli så j'vla ledsen, han hade en sådan otroligt olycklig själ. Den kändes så sårad och enormt ensam, jag vet inte vad det var men hela kvällen igår låg jag och tänkte på det.
Jag vet inte ens som det är så , de var bara en känsla som jag fick.
Men ibland kan möten med människor som man inte känner påverka en både på ett negativt och postitivt sätt.
Det är sjukt hur en främling kan påverka mitt humör så mycket.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: