2011-01-20
 21:20:30

Mamma är på G

Kommer börja med en ny liten kategori här på bloggen nämligen mat och träning för nu är mamma på G.
På tisdag börjar jag på vv för dem där 10-15 kg ska fantamej bort till maj, målet var från början att gå ner till min 25 årsdag men det är omöjligt eftersom det bara är en månad ditt.

Träningen kommer se ut på följande set:

Mån: 1 mil powerwalk med vagn
Tis: Step
Ons:1 mil powerwalk med vagn
Tors: Step
Fre: Fuego
Lör: mys promend
Sön: mys promend

Nu när jag skriver det i bloggen så kan jag ju inte sumpa de hela, eller?


Kimse

Oh flitigt men ta det lugnt. Jag körde en hårdstart med 6 pass i veckan och svimmade förra måndagen under ett pass.. inte helt lyckat!



PUBLICERAT: 2011-01-21, 08:20:00 | URL: http://kvimsen.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: