2011-01-31
 08:14:54

Elviras




Inlägget innan blev lite knasigt. Skulle maila några bilder från iphonen till mailen och inte smsa till bloggen.
Jaja.
Den super söta lilla möblen på bilden kommer från en underbar butik som ligger inne i Hörby och äter Elviras.
Elviras går i shabby chic stil och har riktigt söta och romantiska saker till riktigt bra saker.
Har handlat rätt mycket där, tycker man ska gynna företag där man bor i den utrstäckningen som de går.

I lördags fick även en underbar hylla och lite småplock följa med hem.


V.V går bra är inne på 6e dag och i morgon är det invägning, är sjukt nervös.
Har inte en ända dag lyckats äta upp alla mina points. Men nu i feb blir det massa kalas men ska verkligen försöka hålla mig till mina points och inte ta något av veckopointsen.
Hade inte tänkt göra det fören jag gått ner 8 kg, då kan jag bara unna mig lite på lördagar.
Tur att jag inte dricker något längre för öl som är så gott innehåller hela 5 points.

PLanerna för idag är att åka till mini Ullared med Jenny och Lykke för lite shopping.

Nej nu ser jag att Lykke sitter och krystar i ena hörnan, daxs för att byta n´bajs blöja



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: