2011-01-16
 19:02:24

Akta er för hormontanten

Efter 1579554 utbrott under morgonen från min sida var det dags för årets första babysim den här gången var Magnus också med. Lykke älskar babysimmet och de var riktigt mysigt att gå alla tre tillsammans.
Jag kommer bara vara med varannan söndag då jag jobbar varannan helg.
Bbaysimmet var slut men inte mina utbrott,. Jag har varit värsta hormontanten idag , skulle på en viss ovän som kommer en gång i månaden , vet att man inte ska de men det gör jag ändå.
Blir mkt tanter idag känner jag.



Gjorde hemmagjord sushi för första gången idag och det blev helt okej men inte mer.
Till de drack vi lite rosé och hade/har söndags mys.

Nu ska jag kolla teen mom och göra lite listor


Tova

Åhh... den där sushin såg ju itne helt fel ut :) har aldrig provat att göra själv men det borde man nog nån dag...!



Kram



PUBLICERAT: 2011-01-18, 22:22:26 | URL: http://trasslet.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: