2011-02-13
 20:04:57

Kalas

Idag var det dags för Lykkes första kalas.. Blev super lyckat, nästan hela tjocka släkten kom.
Lykke-Li fick jätte mkt presenter och allt var verkligen super fint, tusen tack för alla saker. Msgnus ena syster m familj kom 2 timmar för tiden, precis när jag gått ut ur duschen, de hade tydligen sett fel på tiden. Men tur var de för de tog Lykke på en lång promenad så hon kunde sova i vagnen.




Paket öppning





Lykke med sin kusin Nellie



Kusin William







Likdan tårta som jag och Frida fick på 1årsdagen



Fick smaka lite tårta av morfar, en gång är ingen gång hihi


Sofie

Mysigt med kalas. Söta Lykke! :)

Vi hade också gäster som kom för tidigt.. men det berodde på att L sagt fel tid till dom.. :P hmm.. det har hänt förr..



Ja, du är ganska lång.. Kommer ihåg att jag fick för mig att du skulle vara väldigt kort när jag läste din blogg.. Blev så paff när vi träffades första gången, hihi



PUBLICERAT: 2011-02-13, 22:25:03 | URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: