2011-02-03
 07:59:51

Jävla ryggskott

I tisdags var det dags för första invägningen kl 18.30, var himla nervös.  Kl 17.00 fick jag ett sms av Jessica att det var inställt p.ga. hon som håller i det hela fått ryggskott, jaha ja.
Så nu får jag vänta till på tisdag på att väga mig, hoppas på två kg minus till tisdag på två veckor , har skött maten bra och tränat 3 grr per veckan.

I helgen kommer den stora prövningen, Frida ska ha 18års fest och jag ska jobba i helgen. Måste ha med mig lagad mat ananrs komemr de sluta med att jag inte äter något ordentligt för att sedan trycka i mig ett stooort kex
choklad..




Lykke hos Karin igår, bilden har jag snott från Emmas blogg.





Natten mellan tísdag och onsdag sov Lykke hela 14,5 timmar, tyvärr höll inte trenden i sig i natt.
Lykke somna runt 19 för att sedan vakna var 20 minut till 24, vakna gjorde hon 4.30, glad som bara den var hon.
Så 05.30 gick Magnus upp med en super glad tjej som mums i sig frukost som om hon aldrig sett mat förut.



Tänk att snart är det ett år sedan min mage så ut så här <3



Mina fina tjej <3


Lykkes tal fullkomligt blomstrar, kommer nya ord hela tiden.
Det är verkligen en gåva att få vara med om sitt barns utveckling


Meya & Frank

Men kan Lykke lära Franke lite ord nu? Han säger bara "Baaah" åt allt... jätte svårt att förstå vad han menar. Fan vad vi saknar er, vi ska hälsa på dig på jobb i helgen <3



PUBLICERAT: 2011-02-03, 08:26:17 | URL: http://giveallmysecretsaway.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: