2011-02-10
 07:39:09

En torsdag

I natt/morse vakande Lykkel kl 0415 och tyckte tydligen inte att man skulle somna om.
Det känns inte speciellt bra med tanke på att jag ska hoppa in på mitt jobb idag och jobba mellan 11-22.12
Sitter här och hinkar galet mkt kaffe vilket iställer resulterar i att jag får sjukt ont i magen, ajja.
Mamma kommer hit och passar Lykke, hon är hel lycklig över att passa något som iprincip aldrig händer.Mamma ska gå med Lykke på rytmiken idag och jag hoppas inte att hon går vilse när hon ska hem.

I morgon är det dags för Lykkes 1års spruta på vårt nya BVC och jag hoppas verkigen att hon slipper febern den här gången.
BVC damen verkade urmysig när vi pratade på telen, en riktigt mysmormor. Ska blir roligt att se hur lång Lykke är och hur mkt hon har växt, var 2 månader sedan vi var på Bvc senast.


Olamargrethe

Great page I will be a return visitor!



PUBLICERAT: 2011-04-27, 19:07:13 | URL: http://olamargrethe.blogfeaturing.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: