2011-02-09
 08:31:51

Det känns bra.

Igår var det min första inväning på v.v, nervöst efetrsom det känns som jag inte göra annat än just äta.
Nervös ställe jag mig på vågen och jag hade gått ner 4,7 kg på 2 veckor.
Vilket känns galet bra då jag inte gått hungri många minuter sedan jag börja på v.v och för att inte tala om alla nya roliga recept jag lagat.
10 kg till april kanske inte är helt omöjligt ändå, det återstår att se.


Lykke älskar sången Lille katt och  de två senaste orden hon säger är Ko och Ida.
Nu ska jag och min lilla 1 åring göra oss ordning för att bege oss till en Öf vi inte besökt innan, då Lykke inte ska börja på dagis fören april 2012 som det ser ut nu är det viktigt att vi hänger på öppna förskolor så Lykke får träffa massa andra barn och leka . Så nu kollar vi runt bland dem olika här i byn.


Anonym

4,7 kg på 2 veckor är ju jättebra! Starkt jobbat!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: