2011-02-01
 10:10:54

Bo Olsson

Igår var jag och Jenny på Bo Olsson i Tomelilla även kallad för miniullared.
Eftersom jag inte behövde något mer än disktabs hade jag planerat att inte göra av med mer än 200 kr.
Men det blir såklart aldrig så, handla för 956 kr och jag behövde faktiskt allt.

Fick med mig en fotoram alá Shabby chic, två tavlor i samma stil, en dress från name it för endast 79 kr, en hushållsvåg, murgröna, två skålar med prismor i shabby , en stor ljuslyckta i zink som liknade en liten krona,disktabs, en traktor till Lykke, vantar till Lykke från name it och en bjärlla till Lykke från jabadabadoo.
Så jag fick faktiskt mycket för pengarna.

Börjar bli riktigt sugen på att åka till riktiga Ullared snart igen , någongång i april kanske. Är aldrig svårt att locka med sig någon dit.

Nej nu ska jag ta tag i alla en miljon saker som jag har att göra idag. Måste ringa Lykkes gamla BVC eftersom de inte skickat hennes journal till den nya, ringa HSB flyttade för 6 månaders sedan och har inte gå ut ur föreningen än, kolla upp av arbetslöshetskassan är för något eftersom vi ska söka vårdnadsbidrag nu ivår och tydligen behöver vi intyg därifrån.
Vi ska sluta ta ut fp nu i vår eftersom vi vill spara dem till framtiden, lämnar man då inte barnet på dagis och inte får någon typ av bidrag förutom barnbidrag har man rätt att få 3000 kr i månaden av sin kommun.

Jag måste även få tag på en syo då jag är sugen på att läsa någon distanskurs till hösten och fixa 18 års present till min syster som fyller 18 den 4 feb ( Lykkes bf)


Sofie

Sv: Bodyn är från Lindex. Är himla sugen på den :P

Nä, det är inte lätt vilken storlek man ska köpa om man tänker framåt.. Dum månad våra små fyller år i också.. man hade ju velat önska sig sommarkläder och leksaker att ha i sommar. Men det är svårt att tänka så långt fram.



PUBLICERAT: 2011-02-02, 16:13:07 | URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: