2011-04-19
 08:24:04

Tisdag..

Då får jag se om detta inlägg blir puplicerat idag.
Lykke fick tag i min mobil i morse och ringde runt lite lite folk, så ursäkta om hon ringde och väcke någan av er.
Annars har tisdags morgonen varit rätt lugn än sålänge, gjorde en liten morgon städning som jag brukar göra.
Märke dock efter ett tag att jag lagt sköljmedel i vattnet som jag skulle mopa med, aja sånt som händer.
Hunden började morgonen med att bajsa inne, tack tack. Vet inte vad som har hänt med den hunden?!


Idag kommer Sandra och Axel hit på frukost och i eftermiddag kommer mamma och Frida på besök och stannar förhoppningsvis på middag.Det är vår tisdag det


Sofie

Synd att man inte hann svara, hade varit trevligt att prata lite med Lykke ju :)



PUBLICERAT: 2011-04-19, 22:09:05 | URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/
Jennifer

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!



PUBLICERAT: 2011-05-08, 13:08:43 | URL: http://smsalåna.nu

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: