2011-04-11
 08:33:40

Söndag..

Söndagen började mindre bra som ni kanske läste, mitt humör var väl inte direkt på topp och jag kände mig rätt så ledsen över saker som hänt på lördagen.
Men efter en promenad i det underbara vädret med familjen och god nyabakta ostbullar blev jag genast mkt gladare.

Resten av förmiddagen spenderade vi i trädgården där vi hade picknick och lekte en massa.
Efter lunch ringde Jessica och frågade om vi ville komma upp till dem och grilla, självklart ville vi det.
Så vi åkte upp till dem och satt där resten av dagen och en bit in på kvällen och njöt i deras underbara trädgård.
Lykke tycker det är jätte roligt att springa efter Nellie , hon skrattar så hon storknar.




Bjuder på en bild från i vintras.

Idag ska vi snart åka in och fika med Jenny och träffa Emma och Ellie. Emma lärde jag känna på minbebis.com redan när jag var gravid. Vi träffdes en del under graviditeten och när dem små hade kommit men nu var det vääääldigt länge sedan vi sågs sist så det ska bli himla roligt att ses idag


emma.g

Och jag längtar så himla mycket :) snart ses vi.



PUBLICERAT: 2011-04-11, 10:48:29 | URL: http://emma-evelina.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: