2011-04-28
 16:28:51

Misstag

Sms inlägget nedan var ett misstag, skulle skicka det till Magnus och inte min blogg.
Har Magnus under den fjantiga namnet baby i min mobil, B jag vet..

Vad har vi hittat på dem senaste dagarna då?

I måndags var Magnus ledig så vi började dagen med att storstäda, älskar att storstäda huset på morgonen.
Efter det åkte vi till Nova eftersom Magnus behövde fylla på sommargarderoben, jag behövde också fylla på garderoben lite av andra anledningar. Till Lykke blev det bara ett bar sandaler.
På eftermiddagen kom mamma,frida,moster,glenn,mormor,håkan,mats och tobbe hit och grillade.
Vi skippade påskmaten och körde på grillat istället.
Lykke stod som vanligt och dansade och showa ..





(Lykke fick ett påskägg av sin finaste Franke i fredags innehållande små presenter, han skämmer redan bort henne. Hur ska detta sluta?)


På tisdagen mötte vi upp Theo och Erika för att köra till Höör för lite shopping. Åkte till världens underbaraste inredningsbutil ala shabby chic stil utanför Höör som heter Wonnes. Det var där jag hitatde det underbara skåpet som jag av misstag skickade till bloggen istället för Magnus. Vill så gärna ha det skåpet i köket men då måste vi byta bord och stolar. Så måste funderar ut ett annat ställe där vi kan ha det.
Hittade inga kläder i Höör så vi åkte tillbaka till Hörby där vi gick in på Rosbergs som säljer Villervalla, så lite shopping blev det till Lykke. En tröja, ett par byxor och ett par capribyxor
Efter det blev det väldigt sen lunch på ett relativt nyöppnat ställe..




I onsdags vaknade jag med den värsta migrän jag haft på 10 år, fick ringa hem Magnus eftersom jag varken kunde gå, se eller höra utan att kräka eller det svartna för mina ögon. Så igår sov jag iprincip hela dagen vilket resulterade i att jag låg vaken till 04 i morse, lagom mysigt..


Dagen idag skulle egentligen spenderats i Svedala oss Paúlina och Julia men det ahde blivit sjuka så vi åkte och hälsade på min mamma istället, sen tog vi en fika me dmin pappa innan han började jobba sen hem till mamma igen för att äta en underbart god thaigryta Frida hade gjort.





Nora dricker cola.


Lykke-Li har blivit en ordbomb, kommer nya ord dagligen speciellt den senaste veckan. Tänk vad tiden går snart , man hinner inte med, Var det inte igår hon vände sig från mage till rygg eller man fick de första leendet?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: