2011-04-18
 13:47:22

Måndag



Detta inlägget skulle egentligen puplicerats igår men så ringde telefonen och det var en god vän som hade otroligt roliga nyheter så vi pratade på i 90 min och glömde helt enkelt bort vad jag höll på med.
Efter gårdagens nyheter och annat väldigt roligt så kommer detta bli en toppen höst.......


Har precis kommit hem efter en lång runda och Lykke ligger och sover så jag passar på att skriva lite innan jag tänkte sova lite jag med.

Imorse började vi gå in till byn, en promenad som tar cirka 20-30 min. Men idag skulle Lykke inte åka vagn utan gå tydligen, åka vagn är skit tråkigt. Det innebär att promenaden tog 90 min istället för dte var ju så mkt roligt att titta på?
Åker,sten,pinnar,åker,åker,åker, fåglar,åker.. Hur hon orkade gå så långt kan man ju undra.
Inne i byn skulle vi lämna en liten present till kusin Nellie och jag skulle inte handla något då jag gett mig själv shopping förbud månaden ut. Men jag kan ju inte hålla mig, speciellt inte när de fått in massa fint från mitt favorit märke villervalla. Så det blev en solhatt och två tröjor, det fick räcka.










KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: