2011-04-22
 10:25:46

Inga kärringar

Háde köpt hem 2 kg lösviktsgodis ifall att det skulle komma förbi små söta påsk kärringar men nej där kom inga.
Mer godis till mig då.

Igår var en underbar dag, 20 grader i skuggan och det syns i mitt ansiktet i dag som exploderats med fräcknar.
Jag och Lykke började morgonen med promenad in till byn med Sofia och Saga som bor på vår gata, där vi fikade på ett ställe som heter Kvarnen och som har underbart god mackor och sallader. Under tiden låg Frida och Josse och stekte i vår trädgård och färg hade dme verkligen fått när vi kom tillbaka.
Skulle verkligen behöva få lie färg men ligga still och sola när man har en 14 månaders med massa spring i benen går bara inte. Får passa på i helgen.

På kvällen kom min även mina kusiner Johan, Tobias och Tobias fru Nora hit för att grilla. Lite senare kom även Emma och Stefan hit och åt med oss. Hade en super rolig kväll med massa skratta och mys. Lykke sprang runt och spexa, dansa och sjöng en massa.
Tog tyvärr inga bilder under kvällen men såg att min kusin lagt upp lite bilder på facebook så snor dem :)






Lykke-Li sköter musiken, blivnade DJ ?


I eftermiddag ska vi åka in till Malmö för att umgås ´med finaste Franke och Meya




Liten Lykke och liten Frank






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: