2011-04-29
 13:19:04

Hur kan jag ens ha ångest?

Lykkis sover middag, hon var svår att få att sova idag. Hon låg bara och tokskratta i 30 min och jag lika så,precis som om hon var övertrött och fick ett skrattanfall. Himla mysigt var det iallfall
Efter det lilla skrattanfallet var det dags för sång, öja (öra),öga och resten på bebisspråk. Lykkis är tokig i öra,öga,näsa och mun sången. Men akta er när hon börjar sjunga för hon trycker in händerna i våra ögon,öron,i näsan och munnen och när det är dags för kinden den är mjuk och rund för man en mindre lavet.
En annan favorit sång nu är hästen plopp, lille plopp lille plopp springer hon run och sjunger.
Lykke-Li sätter lille framför väldigt många ord t.ex. lille mamma,lille katt,lille plopp,lille häst och lille ovve ( vovve).



Min sångfågel utforskar gatan i sin super söta Ullaredströja, ångrade att jag inte köpte fler i större strlk för den är så himla gosig och fin. Lite fiskare över den.


I efteriddag/kväll blir det jobb för min del. Jga har riktigt ångest över att gå och jobba idag.
Hur kan jag kan ha ångest över att jobba när jag knappt jobbar?!



Nu när solen har tittat fram så innebär det massa fräknar för mig vilket är helt okej, barnsligt men samtidigt ganska sött.
Men jag har fått en miljon fräknar på min överläpp vilket ser ut som jag odlar en mindre fin pommes rand, lagom
sexigt.
Innebär detta att jag måste bleka min överläpp? För jag tänker f*n inte gå runt och se ut som jag är hälften man, hälften kvinna.


Sofie

Lilla Lykke sötis :) Kan du inte lägga in en film på hennes snack nångång?



Sv: Jag smorde in Leon redan i december när vi var på Gran canaria, och det funka bra.. Så det kommer jag också att fortsätta me. Solen är ju så jäkla stark.



PUBLICERAT: 2011-05-02, 08:06:28 | URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/
Dijana

Pigmentfläckar är nog inte samma sak som fräknar.>Där finns vissa krämer som faktiskt hjälper och bleker bort fläckarna, tror att om man väl har fått dem så försvinner dem inte på samma sett som fräknar.



PUBLICERAT: 2011-06-06, 23:43:55 | URL: http://littleoneinmyheart.blogspot.com/
Dijana

Pigmentfläckar är nog inte samma sak som fräknar. Där finns vissa krämer som faktiskt hjälper och bleker bort fläckarna. Jag tror att om man väl har fått dem så försvinner dem inte på samma sett som fräknar.



PUBLICERAT: 2011-06-06, 23:45:31 | URL: http://littleoneinmyheart.blogspot.com/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: