2011-04-20
 09:25:57

För små kundvagnar..


Inlägget neden skulle inte till loggen utan till Lykkes pappa, men skicka fel och nu går det inte att ta bort från bloggen. Brukar skicka ett antal mms under dagen så han liksom blir uppdaterad under dagen.

Mamma och Frida kom inte igår utan Mamma kommer till lunch istället och i eftermiddag efter jobbet kommer Josse och Frida hit och sover över till Torsdag.

2015 igår kväll fick jag för mig att köra till Coop forum och storhandla då kylskåpet ekade tomt. Kändes som jag var det den enda som storhandla, de flesta småhandla lite godis typ. Så jag kände mig som en Alien när jag kom med min minst sagt överfulla kundvagn och med det en korg dragandes efter mig. Varför gör dem kundvaganr så himla små?
Handla 4 paket blöjer och bara dem fyllde halva kundvagnen, nej större kundvagnar till folket.

Nu ska jag dammsuga lite snabbt innan vi ger oss ut på lång promenad eller nu för tiden blir det korta rundor som tar lång tid



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: