2010-09-20
 07:06:40

Sova

Vilken natt. För det första gick vi och la oss mkt senare än vanligt eftersom vi titta på valvakan på SVT.
Tänker inte kommentera valet något mer än att det är en katastrof att SD tog sig in och att alliansen fick majoritet.
Jag höll på de rödgröna.

Tillbaka till natten. Lykke har vaknat ex antal ggr och gnällt, bökat och skrikigt.Är framtänderna som spökar.
När jag kl 06.00 snällt fick gå upp för att byta bajsblöja märkte jag att hunden bajsat både här och där.
Vilken underbar start på dagen


kimse

Härlig start på dagen :( Jga var också uppe länge men Alicia sov till 08 för en gångsskull.. Läste din kommentar på min blogg. Jag läste det på livsmedelsverkets hemsida, BVC sa det till mig samt Lukas syster. Inte hört talas om det innan jag heller men som jag skrev så kommer jag göra det när Alicia behöver det, när hon visar intresse och det känns rätt för oss - precis som du gjorde :) Är du i Malmö en dag i nästa vecka?? Kram



PUBLICERAT: 2010-09-20, 08:20:11 | URL: http://kvimsen.blogg.se/
bloglovinbyten-ja

Ett ord: Katastrofval!



PUBLICERAT: 2010-09-20, 23:04:03 | URL: http://tvminnen.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: