2010-09-15
 14:09:55

Onsdag

Idag vaknat Lykke kl 6 inga konstigheter med det. Jag sov vidare eftersom Magnus vakna och kunde ta henne till han åkte till jobbet. Efter 10 min skriker Magnus att jag måste hjälpa honom, då har blöjan läckt både kiss och bajs.
In i duschen med Lykke.
Kl nio begav vi oss in på promenad för att testa på öppna där och det var trevligt.
Efter det gick vi bort till Jessica för att ta en snabb kopp kaffe och snacka lite. Lykke fick lite kläder från hennes butik och jag handla lite ( mycket) kläder till Lykke från hennes ( mitt) favorit märke Villervalla.
När vi kom hem vakna Lykke och än en gång hade blöjan läckt. J*vla up and go. Går tillbaka till vanliga libero.

Nu ska jag försöka städa lita och jaga min vilding.


Sofie

Haha, hade du kallat på honom om det varit du som gått upp först? :P .. tror inte det va :) .. Mamma fixar.





PUBLICERAT: 2010-09-16, 21:04:13 | URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: