2010-09-21
 07:20:00

Mamma/Mormor, Mormor/ Gammelmormor och apungen

Är fortfarande sjuk men min lilla apunge är mkt bättre och det är det viktigaste. Om en stund kommer min mamma och mormor hit på frukost och stannar här i några timmar. Hade tänkt att de skulle gå ut och gå med Lykke när hon ska sova middag så jag kan få sova lit själv med..

För nätterna så får vi inte så mkt sömn längre, det bökas,stökas och smågråter.

Lykke  har de två senaste dagarna blivit som en liten apunge hon vill helst sitta klistrad på mig, sätter jag ner henne klamrar hon sig fast runt benen och vill upp.


Meya och Frank

Ja, det var en riktigt fittgubbe. Han var så jävla arg, jag ville slå till honom.



Mysigt med apunge, det låter så mysigt! <3



PUBLICERAT: 2010-09-21, 08:13:26 | URL: http://andwenamedhimfrank.blogg.se/
Sofie

Precis så är Leon med! Stökar, bökar och smågråter på nätterna och på dagarna klänger han på mig heeela tiden.



PUBLICERAT: 2010-09-21, 09:23:37 | URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/
Mama Malin

Visst fungerar väll livet så att det är svårt att förutse när tusan det slår till. Det är bara så svårt att ta det lugnt när man inte har gjort något annat ett bra tag. Sen är det ju värre med att man inte vågar eller orkar lämna hemmet då förvärkarna är så jäkla dumma.. Men det är nog som du säger. Man sitter väll i soffan och tittar på något småtråkigt på tv, tänker inte ens på att man är gravid och då går vattnet haha =P



PUBLICERAT: 2010-09-21, 09:36:53 | URL: http://minbebis.com/blogg/mamamalin

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: