2010-09-04
 08:27:03

Jag skulle vilja

Jag är så onormalt trött. När liten vakna 6 ville jag lägga krypa ihop som en lite boll och bara sova.
Väckte Magnus och undra om han kunde ta henne, han somna om och mumla något om : ont du sova morgon lovar trött ont slut imorgon. Jaha . I den stunden blev jag såå galet arg att jag skulle vilja ta en mega stor gongong och slå det hårdaste jag kunde precis bredvid hans öra så han flyger 50 meter upp i luften och landar i en stor buske med massa nällor.

Tror jag ska dricka upp exat allt kaffe jag kan i hela huset så han inte får något när han vaknar


Josse

emmmmaaaa, va nu inte så jääääävla elak haha !! tänk på att han renoverar och jobbar. hehe..men du är häxa det vet vi redan moahahaha looove



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: