2010-09-30
 11:07:51

Jag är beronde

Jag har den senaste tiden blivit beronde av att läsa gravidbloggar,gravidbloggar som är i slutet av graven och nära att födda. Tycker de är så himla spänande att gå in och läsa deras bloggar varje dag. Har värkarna börjat,vattnet gått?!, varför har det inte skrivit idag?! Något på G.. osv osv osv

Älskar att tänka tillbaka på min egen graviditet och när vattnet gick och hur jag gick hemma med starka värkar 36 timmar innan det vafr dags att åka in. Längtar så tills det är dags igen även fast dte får dröja ett år eller två innan jag blir gravid nästa gång. Fast hade mannen fått bestämma så hade han redan velat att jag skulle bli gravid snart igen..













Lykke vakna igår efter jag skrivit sista inlägget och panikskrek ända till 0200, vi testa precis allt men inget hjälpte.
Imorse när hon vakna så hade tand 5 och 6 tittat upp. Där har vi nog förklaringen till det hela


Therese med Clara

haha jag är lika dan. Läser bloggar där de är beräknade till februari nästa är också :P Men det är ju verkligen nåt speciellt att vara gravid! Även om jag också vill vänta några år till nästa. Får leva genom andra så länge :P



PUBLICERAT: 2010-09-30, 16:22:17 | URL: http://kossanshandarbete.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: