2010-09-22
 07:51:55

Ändrat

Lykke har inte varit de så jätte intresserad av att äta fast föda den senaste tiden. Så jag har testat mig lite fram och numera har jag skjutit fram hennes måltider en till en och en halvtimme , efter hon har sovit  istället för innan och hon äter så mkt bättre än innan.

Igår kom bara mamma besök eftersom mormor skulle passa en av mina kusiners hund.Jag fick mitt första migrän anfall på 18 månader som tur var mamma här och hade medcin med sig.
Senare på kvällen kom Magnus kompis Björn hit på middag , Lykke tyckte Björn var super rolig , hon log så mkt hon bara såg honom.

Idag kommer Josse på besök och hon ska stanna hela dagen och sova över här. Får se om Lykke jag går in till byn för att besök ÖF nu på förmiddagen.


kimse

Hon är så fin!!



PUBLICERAT: 2010-09-22, 09:06:28 | URL: http://kvimsen.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: