2010-09-17
 08:16:52

4 timmar är bättre än inget alls

Inatt har vi fått 4 timmars sömna sammanlagt. Lykke har haft super ont i magen i natten. Så har fått massera,vaggat och gått runt. De senaste kvällarna har Lykke fått mild havre välling istället för risvälling. Tänkte att jag skulle testa det igen då hon inte reagerat på annant med havre i. Men tydligen blev det inte så bra.

Idag var tanken att vi skulle gå på babysim men det blev framskjutet en vecka, så idag har vi inget att göra. Tur är det kanske?! Vi borde nog sova lite idag och jag har massa små ärende att ta tag i.

Igår var mamma och syster här på besök ,jag och mamma gick in till Hörby så Lykke kunde få sova i vagnen. Frida stanna hemma hos oss och började riva ner tapterna i köket. Mamma köpte en liten present till mig och Magnus och jag köpte en super söt leopard dress till Lykke. Finns faktiskt några bra affärer här.

Igår när jag och Frida stod och laga biff med lök kalalr Magnus på oss. Då har han vänt ryggen till i ungefär 30 sek och Lykke har hunnit göra det här;



mysan

Aww lilla busiga lykke.! :)



PUBLICERAT: 2010-09-17, 08:25:23 | URL: http://mamamy.blogg.se/
Therese med Clara

SV; japp, är bara två veckor nu, sen är jag hemma i oktober och sen är det två veckor till i slutet av november. Så det är inte helt slut än som tur är =)



PUBLICERAT: 2010-09-17, 08:39:26 | URL: http://kossanshandarbete.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: