2010-09-29
 17:58:22

4 sorters kakor , en misssad buss och buzzador

Idag var dte meningen att vi skulle åka in till Malmö men jag vela in i sista stund då jag inte orka framochtillbaka idag. Bestämde mig för att åka 8 min innan bussen skulle gå så missade den. Eftersom dte var mitt på dagen gick bara inte nästa buss fören en timme senare så jag tyckte inte dte kändes lönt att vänta.

Lykke sov i hela 3 timmar i vagnen ute i trädgården efter vi hade varit ute och gått. Så jag hann med att tvätta 2 maskiner och baka 4 sorters olika kakor och småstäda.

Var nere i byn hos Jessica , köpte en overall och mössa från villervalla.. Overrallen var i samma färg och mönster som Lykkes ena höstjacka. Fantasin är sådär ibland. Jessica hade lite kläder från butiken till Lykke..

Gick med i buzzador för några veckor sedan efter att ha läst de i SOfies blogg (http://jagmigminmitt.blogg.se/ )
Det första jag fick pröva var Pampers Active fit. ¨

Tycke de var tunna och hade bra uppsugningsförmåga. Läckte inte alls efter en hel natt.
Dock tyckte jag de satt alldels för högt upp och att de bli sjukt tunga och häninga så fort där var lite kiss i.
De är inget jag kommer köpa själv



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: