2010-10-22
 08:16:26

Ut ur garderoben

Började gårdagen i Bara hos tandläkaren för en vanlig kontroll, har inte bott i Bara på tusen år men har inte fått tummarna loss att byta.
Som vanligt när jag ska till tandläkaren kommer jag på att jag glömt att använda tandtråd så 3 dagar innan använder jag tandkräm som aldrig förr. Igår fick jag sota för mitt slarv.
Har fått något löjlig infektion i munnen därav att det stört blöder varje gång jag borstar tänderna, de har de gjort länge nu har alltid trott det berode på graven eller något.
Fast det kan man inte skylla på såhär 8,5 månader senare. Sen fråga hon om jag sov med öppen mun?!
Ja det gör jag nog eftersom halva östersjön ligger på kudden när jag vaknar, detta kan också bidrar till infektionen. Jajaj nog om det.
Hon sa även att jag skulle börja med barntandkräm till Lykke, lika lite som hennes lillfinger nnagel skulle jag använda.


Lykke somna gott efter besöket i Bara och då passade jag på att rensa ut hennes garderob på kläder något 62 och en del 68. Lykke kan fortfarande ha 68 i en del märken. Dröjer nog innan hon börjar med 80 då hon drunknar i några 74 plagg



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: