2010-10-01
 07:35:29

Så många sushibitar

Igår åkte jag och min vapendragare Lykke-Li, Lykke, Crusty, Sture, Buddha, Mini Mange, Luche, Lyckan, Lykke liten, Crazy, Crazy kid, donken jaa kärt barn har många namn in till stan.
Vi skulle äta lunch med farmor/ gammel farmor, pappa/morfar, syster/moster/gudmor och kusin/tant josse/ moster vid gustav. Kommer inte riktigt ihåg vad stället heter men tror det var golden något.
Iallafall det kosta bara 89 kr tror jag och då fick man äta hur mkt sushi,kinamat ( inte så jävla flottig, utan himla fräsch och fin) , wokat, schnitzel och massa annat. Ingick även fri påfyllning på drickan, hur mkt kaffe man ville och efterrätt.
Det ända som var riktigt kasst var att pepsi maxen var rätt så utblandat med vatten och som den max locern man är så är de himla känsligt för min del. Efterrätten smaka jag aldrig. Jag åt säkert 20, 25 sushibitar, bra sushi inte sushido direkt men helt klart godkänd.

Lykke fick en fin Ralf Lauren piké av Josse och en jacka,mössa och stumpbyxor av min farmor. Efteråt gick jag och pappa på stan , Lykke fick två leksaker och jag ett iphoneskal, underbart att komma hem med massa saker utan gjort av med ett öre.








Idag är det babysim och handla present till Basti som fyller 1 idag som står på schemat. I eftermiddag Josse på besök och stannar till i morgon


Sofie

Rosegarden?! Åååh där är så himla gott!!!



PUBLICERAT: 2010-10-01, 08:30:15 | URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: