2010-10-23
 17:21:42

Lördag

Idag har varit och är fortfarande än riktig hemma dag.
Jag har påbörjat renoveringen av vad ska bli Lykkes rum. Det har gått bra förutom att jag skar mig 875 miljoner gånger och Magnus höll på att svimma varje gång , lite blodskräck.

I morgon fortsätter renoveringen av Lykkes rum..

Jag funderar på att uppsöka läkare, är onormalt hungri och hur mkt och vad jag än äter så blir jag inte mätt. Det är helt otrolig jobbigt. Är verkligen vrålhungri hela hela tiden. Så har det varit i 3-4 veckor nu, går inte upp i vikt men går ju knappast ner mina 10 + kg heller.
Jag kan äta en meha middag och 30 min senare är jag vrålhungri. Jag äter så mkt att jag skäms.


Caroline A

Heej! Jag har oxå sånna dagar, då försöker jag tugga maten mer och äta saktare så man får ut alla näringsämnen och kroppen blir belåten :) Kanske värt ett försök. Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: