2010-10-28
 09:01:37

Gravid

Med tecken som otroligt ömma bröst, illamående spec på morgonen, galet trött och mer bölig än någonsin var jag fundersam om där låg ett syskon till Lykke och jäste i magen.
Vilket hade varit i det tidigaste laget men vi hade självklart behållt det. Så med påtryckningar från Magnus och mamma testade jag mig igår och det visade negativt. Jag måste erkänna att det var en otrolig lättnad samtidigt som jag faktikst blev ganska ledsen så även Magnus. Vi hade ju gått och små fantiserat om hur det skulle vara med ett syskon till vår underbara crusty. Vi hade tom skojat och små fantiserat om namn .

Men somsagt det var himla skönt att det visa sig att vara negativt , vi väntar lite till på ett syskon..







KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: