2010-10-15
 13:50:21

Fredag

Idag är det fredag för er som inte visste. Fredagar innebär babysim och idag på babysimmet så fick dem dyka.
Det gick hur bra som helst, Lykke tyckte det var jätte roligt och efteråt satt hon bara och tokskratta i duschen när jag duscha henne. Mamma/mormor ska följa med nästa vecka och titta på och ta en massa kort.

Om två veckor åker jag och Monica och event Malin till Ullared .
Ska mest handla julklappar till Lykkes kusiner och leksaker till Lykke. Har faktiiskt skrivit en liten lista och tanken är att jag ska hålla mej till den men det kommer jag nog aldrig att klara. Jag kan handla massa saker som jag inte ens vill ha bara för dte är billigt och när inte Magnus är me doch stoppar mig kan det sluta illa. Är inne på deras blogg dagligen och tittar efter nåfra fynd



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: