2010-10-08
 10:58:03

...

Nu har det inte blivit bloggande på några dagar eftersom jag aldrig är inne på datan utan surfar bara från telen.
Alla planer för dagen är inställa eftersom Lykke är mega förkyld och har rälig hosta på kvällar och på morgonen.
Hon hade även lite feber igår kväll, jag har fått månadens hemska besök och det med råge. Vilket  med det underbara vädret vi har just nu bidrar till att jag är inne i en liten svacka. Har alltid hamnat i en liten svacka runt den här tiden så länge jag kan minnas. Men har värdelns bästa Lykke som gör mig glad snabbt igen.

Igår var det dags för boel-testet för Lykke som blev 8 månader igår. Test och test de ända de kolla var så att hon inte skela.

Berätta att Lykke inte alls var intresserad av mat och Bvc sa att jag skulle sluta helt med semper och ge välling istället dock max 3 ggr per dygn helst bara 2 men 3 gick bra nu i några veckor. Skulle ge henne vatten istället när hon verkade vilja ha ersättning. Så igår fick Lykke ingen ersättning alls och det gick himla bra, har ju själv börjart dra ner på ersättningen nu i en veckas tid ungefär men nu får hon inget alls.

Gav Lykke kokt korv i går och det var himla uppskattat , hon åt en hel korv.


Sofie

Jasså, vill Lykke inte äta ? Det visste jag inte.. Jobbigt.. så var Leon också ett tag, himla skönt när det helt plötsligt släppte och han började gilla mat.



PUBLICERAT: 2010-10-08, 11:27:38 | URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/
Meya och Frank

Åh men emma, du ska inte vara i en svacka... jag kan muntra upp dig med att dra ett skämt eller tre. Åh vad jag saknar dig!

Vad skönt det där med ersättningen. Då blir hon kanske ingen evighets-flaskbarn i alla fall ;)



PUBLICERAT: 2010-10-09, 08:08:23 | URL: http://andwenamedhimfrank.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: