2010-11-22
 10:12:50

Måndag

Blir dåligt med bloggande eftersom jag kanppt sitter vid datan nuförtiden och det ännu inte finns någon app för blogg.se.

Igår var vi på nova för att att handla lite saker till Lykke och för att leta julklappar. Hittade en del inne på BR som hon ska få men som jag kommer vänta med att köpa. Köpte nån julklapp till henne i ullared men Magnus kunde inte hålla sig och har redan gett henne fischer hunden. Så får vänta så att inte Magnus ger henne allt innan julen hihi. Jag kan heller inte hålla mig och tvättat upp kläder som hon skulle få och tänkt att hon kunde börja använda dem snart när 80 passar. Så vi har lite svårt att hålla oss i vår familj känenr jag.

När vi kom hem fick jag grym värk i hela kroppen och fick hög feber. Så inatt har jag sovit i soffan, vilket kändes riktigt konstigt då jag aldrig sovit i ett annat rum än Lykke , knappt i olika sängar i en hel natt.
Men vill inte smitta ner henne. Har dock fått skit dåligt med sömn, drömt massa konstigt och svettats och varit kall. Så idag blir de mest slöa framför tv och hoppas på att jag blir frisk, Magnus är hemma och tar hand och mig och Lykke.
Jobbigt att inte kunna mysa och pussa på mina älsklingar




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: