2010-05-03
 15:50:04

Vaccin

Idag var vi på BVC och Lykke-Li fick sin 3 månaders spruta och allt gick bra. Hon gnällde lite i när hon fick sprutan och en liten stund efter sen var hon go och glad igen.
Vår lilla klump är nu 59 cm lång och väger 6290 kg , hon har snart gått upp 3 kg sedan hon föddes.
Vi fick även se en film om hur man gör egen barnmat och när det är dags att börja med det.

Vår bvc sjuksköterska sa att det var okej att vända Lykke i baby björn om hon verkar gillar det, så på kvällsrundan ikväll testar vi det..


Meya

Fan vad ball att få vända henne! undra hur hon reagerar. Jag bara längtar efter att få ha Frank i sittvagn, fan vad tråkigt det måste vara att ligga ner hela tiden.

Tänkte du gå på babysim med lykke? För jag fundrade på att gå till någon simhall med frank någon dag, för att se om han gillar att ens vara i vatten, lust att hänga på?



PUBLICERAT: 2010-05-03, 17:47:42 | URL: http://oupswemadeababy.blogg.se/
Meya

Men jag kommer inte i min bikini! Mina bröst är ju som två urpumpade stress-bollar i två helt olika stlk! Nere på Kokums har de en lugn pool, där är inte så mycket folk så man slipper hålla in magen hela tiden. Plus att de har en lite rund grund pool för bebisar.



PUBLICERAT: 2010-05-03, 21:37:12 | URL: http://oupswemadeababy.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: