2010-05-27
 16:34:37

Utförsäljning

Imorse begav jag,Lykke och min mamma till Limhamn för de hade utförsäljning av barnkläder där.
Både jag och mamma köpte kläder till Lykke -Li från .bla Molo,Katvig och ej sikke lej.
Alltid gött att fynda.

Lite senare mötte jag och liten uppe Josse som bjöd på sushi på sushido.
Efter det satte vi oss ute i parken och åt natur godis, hunden måste ha ätit något konstigt för vi kom hem spydde och självklart kräkte hon på vår ända matta.


Meya

Ja, men att knulla till sig ett hus tror jag är helt rätt taktik. Jag tror martin skulle bli jätte glad om jag gav det förslaget till honom, haha.



Ska vi testa öppna förskolan på måndag? Jag vill ju inte att frank ska ragga upp någon annan, mer flasha med att vi kan matcha våra barn så bra :D



PUBLICERAT: 2010-05-27, 17:44:39 | URL: http://oupswemadeababy.blogg.se/
Sofie

Nämen, har du lyckats få en lila bakgrund alldeles själv? :) Fint!



PUBLICERAT: 2010-05-28, 08:54:08 | URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: