2010-05-22
 09:42:21

Underbara morgon

Jag har aldrig någonsin tyckt om mornar förut men sen vi fick Lykke-Li älskar jag dem.
Varje morgon vaknar hon med världens underbaraste leende.
Varje morgon ligger vi minst i sängen i två timmar och bara myser och gosar.
Finns inget mer underbart och fantastiskt än att vakna upp och veta att en helt ny underbar dag väntar med min underbara dotter.
En dag av massa nya händelser och upplevelser


MiMA

Hej.

Jo, det tror ja ska funka. Det enda som kan vara ivägen är skärmen på sufletten.

Men den kanske går att vika in?

Jag har ingen kolla på vad folk har haft för vagnar, men jag har aldrig haft någon som det inte passat på.

Mvh/MiMA



PUBLICERAT: 2010-05-22, 14:55:42 | URL: http://www.metrobloggen.se/handbymima

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: