2010-05-25
 07:19:37

Tisdag

Inatt har jag fått ungefär 1 minuts sömn eftersom att jag helt enkelt inte kunde somna, vet inte varför.
Sen runt 3 på natten så började Lykke-Li klydda och hålla på.
Så 6 i morse när Lykke-Li bestämde sig för att slå upp ögonen så var jag lagom glad, tack för det finns kaffe ( och nej det är inte farligt att dricka kaffe när man ammar i måttliga mängder)

Mitt mål är att gå ner 9 kg till den första september och lyckas jag med det hade jag tänkt att göra en "hyllnings"text tatuering  till Lykke på höger revben.Behöver en liten morot

Dagen idag bjuder på en fika på entré och inte så mkt mer om jag inte råkar somna vill säga


Sofie

Hoppas du inte somnar och missar fikan idag, det vore riktigt illa. Se till att vila nu istället :)





PUBLICERAT: 2010-05-25, 08:43:16 | URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/
mysan

ja kaffe is the shit ;)!!!





PUBLICERAT: 2010-05-25, 12:02:41 | URL: http://mamamy.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: