2010-05-07
 23:33:49

Sitter här helt ensam

Hemma hos oss är det öldrickande och svensexasom gäller så jag sitter här helt ensam hemma hos pappa och äter så mkt godis så jag nästan svimmar känns det som.
Fast min underbaraste Lykke-Li här så klart också här, henne vill jag aldrig vara utan.

Idag blev mitt underbara hjärta 3 månader och det firades med en tur på stan med My och Edin.
Handla ursöta bodies på Lindex med massa tårtor och kanellbullar på..


Nej nu ska jag lägga mig på soffan och sova bredvid mitt allt min alldels egen underbara bebis.


Emma Göransson

Åhh jag var också inne och handlade de bodysarna. De är jättefina :) Kram



PUBLICERAT: 2010-05-09, 15:41:05 | URL: http://modersinstinkter.blogspot.com/
Meya

Men va fan, nu ska Frank bli transa, för han måste också ha söta bodys med tårtor på! Jag vill med ha!!



PUBLICERAT: 2010-05-09, 20:36:01 | URL: http://oupswemadeababy.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: