2010-05-20
 09:52:57

Rubrik

Underbaraste ligger i babysittern och sliter,drar,sparkar och äter på leksakerna som hänger där.
Leksakerna som jag har döpt till urlöjliga namn.

Annars är dagen rätt så tom, Paulina kommer hit en liten stund och hämtar saker.
Magnus kommer inte hem fören sent sent.

Tänkte städa lite sen gå en lång runda med hund och barn och hämta ut ett paket med massa kläder från hm i strlk 68 till Lykke-Li som hon kan ha i sommar.

Varför är det så jävla roligt att handla på internet för?!
Roligt men livsfarligt, därför betalar jag direkt när jag bestsäller annars glömmer jag det.
 


Tova

haha, ja visst ser det roligt ut med "läpp-sugningen"?!



Usch, ja internethandling är beroendeframkallande. Finns ju SÅ mycket fint! (och ofta billigt)

Min sambo fattar dock inte charmen med det hela, han vill liksom "se" grejer innan han köper dem haha



PUBLICERAT: 2010-05-20, 15:11:47 | URL: http://trasslet.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: