2010-05-05
 10:19:19

Hur mycket

kan en liten bebis fisa egentligen?!
Jag tror att Lykke-Li har slagit alla världsrekord de senaste dygnet, hon har fisit konstan känns det som.

Har haft en underbar natt Lykke-Li somna vid 23.00 amma en gång inatt ioch sedan sov vi ända till 08.30, underbart känner mig verkligen utvilad.

Var i Sandby igår hos Magnus syster med familj , var väldigt trevligt och bilresan med Lykke gick toppen hon sov både dit och hem..

Var på entré för att hitta någon snygg klänning till nästa lördag men de få som man kunde amma i såg jag ut som en strandad säl i, börjar känna mig lite stressad nu..


Meya

vad kul! :)

ses kvar över 1 vid coop idag.



PUBLICERAT: 2010-05-05, 11:00:42 | URL: http://oupswemadeababy.blogg.se/
Sofie

Jag köpte en klänning på gina som är lätt att amma i.

Nu har den börjat visas på alla reklampelare i stan... lite trist iofs. Men den finns i många färger o mönster-



PUBLICERAT: 2010-05-06, 08:17:18 | URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: