2010-05-11
 11:15:32

Ett kilo mindre

Vågen har stått stilla nu i två veckor men äntligen har jag gått ner 1 kg och 3 hg till, hinner knappast gå ner 3 kg till lördag som jag skulle velat.

Klänningen från Nelly har kommit så ska hämta ut den idag och hoppas på att den ska sitta fint, annars är det kris.
Klänningen är vit och svart men med svarta härftia strumpbyxor och lite andra krafs blir det toppen.

Igår var Emmie, Annsan och Jenny på besök har hemma, tre underbara vänner som förgyller ens liv.
Igår var även dagen då Lykke-Li ville skrika hela dagen både av magont och övertrötthet.
Hon somna äntligen vid elva tiden och sov ända till kl 10.00 i morse vilket var underbart skönt men samtidigt enormt stressande eftersom jag hade behövt städa riktigt ordentligt eftersom de kommer hit en mäklare idag.
Hon bajsade även ner hela mig och hela sig själv innan vilket är lagom mysigt.



KImse

Du går ner och jag upp! Har fettat till mig +2.4 kg på två veckor.. sinnessjukt! Antar att kilona ökar i slutet. Vi hade mäklare här igår och ska ha en imorgon.. har ni hittat hus? Ni borde kolla med den mäklaren vi haft under våra affärer, hon är toppen och pålitlig inte en massa ytligt säljsnack ;) Kramkalas



PUBLICERAT: 2010-05-11, 12:10:45 | URL: http://kvimsen.blogg.se/
Sofie

På tisdag kommer vi absolut! :) Ångrar lite att vi inte orka dra oss iväg idag.



Hur var klänningen??



PUBLICERAT: 2010-05-11, 18:37:11 | URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: