2010-05-16
 21:14:35

..................

De senaste dagarna har gått helt löjligt fort, det har hänt så himla mkt med Lykkes utveckling.
Igår var vi på vad som skulle vara ett utomhus bröllop i Bjärred, Magnus syster gifte sig.
Eftersom regnet pissade ner fick de gifta sig i ett tält som de gjort mkt fint och de var en otroligt underbar stämmning med mycket känslor, var inte ett öga som var torrt.
Lykke-Li var tyst under hela cermonin men sen brött helvetet loss.
Jag fick gå ut och gå med henne eller sitta utanför i en hall och amma henne i princip hela kvällen.
Stackars mitt lilla hjärta , hade de inte varit för det var Magnus syster som gifte sig hade vi åkt hem direkt.
Tror att det var alldels för mkt folk och för hög ljudnivå för min älskling.
Som tur var kom det folk hela tiden ut där vi satt och gömde oss med mat och dricka och för att snacka lite..

Idag sov hela familjen till tio sen gick jag,magnus och pappa ända hem till mormor för att hämta hunden som mormor haft nu i några dagar.
Ät en kaka som innehöll så mkt kalorier att jag fortfarnde är sjukt mätt.

I morgon ska jag börja äta sjukt hälsosamt igen och kolla runt efter gymkort.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: