2010-05-06
 11:12:24

....................

Helt jävla galet underbart jag och Lykke-Li sov ända till kl 1030 idag ca ja med lite amning 05 och 07 i morse såklart.
Ja känner mig verkligen utvilad.

Igår gick vi bort till kronprinsen för lite fika och jag,alexandra och meya åt kinabuffe och aldrig mer.
Jag har legat och haft sura uppstöttningar hela kvällen och natten och känner mig allmänt skum i magen.
Kvällen spenderades för övrigt hos pappa då Magnus och Stoffen kollade på bilar och jag inte hade någon lust att vara ensam hemma.

Har beställt en klänning på Nelly nu hoppas den sitter fint och att den hinner komma i tid



Meya

Helt värdelös buffe, det var så uppenbart att det bara var gamla kärringar som åt den. Jag ångrar att jag inte gick bort till subway istället..



Fan vad avis jag är på din sovmorgon, Frank vaknade halv 6 i morse och vägrade somna om!



PUBLICERAT: 2010-05-06, 13:39:09 | URL: http://oupswemadeababy.blogg.se/
Sofie

Oj en sån härlig sovmorgon du fick :)



PUBLICERAT: 2010-05-07, 22:10:09 | URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: